جلسه رئیس هیات تکواندو زنجان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان زنجان با رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در خصوص اعتبار مورد نیاز این هیات برای تعمیر و تجهیز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان زنجان طی جلسه‌ای با رامین میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در خصوص اعتبار مورد نیاز این هیات برای تعمیر و تجهیز دیدار کرد.

در این جلسه که روز چهارشنبه - 6 اسفندماه در دفتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد علی سپهری با ارائه گزارش کارها و اقدامات صورت گرفته درباره تعمیر و تجهیز در ایام تعطیلی باشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و برنامه ریزیهای صورت گرفته برای محوطه سازی خانه تکواندو که از بدو تاسیس به شکل غیرمتعارف باقی مانده، ارائه نمود و درخواست خود را مبنی بر اختصاص اعتبار مورد نیاز تکواندو استان اعلام کرد.

در ادامه میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با مهم دانستن جایگاه نهادهای عام‌المنفعه من جمله ورزش که بهره‌مندی عموم مردم را در پی دارد افزود سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی نیز باتوجه به رسالت اجتماعی خود از کمک و مساعدت لازم  برای حمایت جامعه ورزش بالاخص خانواده تکواندو دریغ نخواهد نمود.

ایشان با در نظر گرفتن مبلغی، قول دادند با توجه به پایان سال، در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مصوبه لازم در این خصوص را برای کمک به هیات تکواندو استان اخذ نمایند.

  • 10:12
  • 1399/12/06
  • 7202