25 شهریور ماه؛

دور نهایی لیگ پومسه بانوان تهران برگزار می شود/ ارسال فیلم تا ۲۰ شهریور

دور نهایی رقابتهای لیگ برتر و دسته یک پومسه بانوان استان تهران به صورت غیر حضوری 26 شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ قضاوت هفته پایانی دهمین دوره ر قابتهای لیگ برتر و اولین دوره لیگ دسته یک پومسه در گروه بانوان به صورت غیر حضوری، گرامیداشت شهید تکواندو کار ” وحید زمانی نیا ” با حضور ۲۵۸ پومسه رو جمعه - 26 شهریور ماه در سالن زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد.

رقابتهای لیگ پومسه باشگاهای استان تهران در دسته یک در رده های کمربندی سبز _ آبی ،قرمز – مشکی و در لیگ برتر در رده کمربندی قرمز _ مشکی و در ردههای سنی (زیر ۱۲ سال، ۱۲تا۱۴سال، ۱۵تا۱۷سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱تا۴۰ سال، ۴۱تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و ۶۱سال به بالا) در دو بخش انفرادی و تیمی، برگزار می گردد.

براساس اعلام کمیته پومسه استان ،نحو شرایط و ارسال فیلم ها برای حضور در دور پایانی رقابت های لیگ برتر و دسته یک پومسه استان به شرح زیر است: 

۱-به منظور دید بهتر دوربین با زاویه مناسب  از روبرو به روی ورزشکار قرار گرفته شود و در دو بخش انفرادی و تیمی می بایست دوربین به صورت افقی باشد.

۲- ورزشکار در بخش انفرادی برای معرفی  خود  می بایست در ابتدابا فاصله نزدیک به دوربین نهایت  ۲ متری که کاملا چهره واضح باشد (نام ونام خانوادگی ، رده سنی ، کد ملی ، لیگ دسته یک یا برتر ) را عنوان نماید و در قسمت تیمی نیز تمامی موارد گفته شده توسط نفر وسط اعلام گردد و دو نفر دیگر فقط نام و نام خانوادگی خود را ذکر نمایند ،لازم به ذکر است زمان   فیلمبرداری هیچ یک از اعضای بدن در هنگام اجرای فرم از دوربین خارج نشود.

۳-بازیکن باید فرم های مربوطه در لیگ دسته یک را در انفرادی و تیمی به صورت ۲ تا فیلم ارسال کنند که فیلم اول شامل فرم های اول و دوم و فیلم دوم شامل فرم سوم می باشد که در مجموع ۳ تا فرم اجرا شده ارسال گرددو در لیگ برتر نیز۲ تا فیلم ارسال می گردد که در هر فیلم ۲ تا فرم اجرا می شود . که در مجموع ۴ تا فرم اجرا شده است

۴-مهلت ارسال فیلم ها در هر دو لیگ در دوره اول بازیها تا تاریخ۲۰ شهریور ماه می باشد .

۵– ارسال فیلم ها به شماره واتس آپ  ۰۹۰۵۲۸۸۳۱۶۱

۶-بازیکن با هر رنگ مقنعه میتوانند به غیر از مشکی در مسابقات شرکت نمایند .

۷-به غیر از اینکه بازیکنان در فیلم مشخصات خود را اعلام می نمایند حتماً  مجدد نام و نام خانوادگی و رده سنی و اینکه در کدام لیگ ثبت نام کرده اند و کد ملی خود را همراه فیلم مربوطه ارسال نمایند.

۸-بازیکنان حتماٌ با لباس پومسه مربوط به رده سنی خود در مسابقه شرکت کنند.

نکات خیلی مهم:

اجرای فرم مربوطه  در لیگ برتر و دسته یک می بایست مطابق با رده سنی اعلام شده در بخشنامه باشد .

نداشتن ماسک در حین اجرایی فرم ها

پوشیدن لباس پومسه استاندارد و تطابق رنگ شلوار بارده سنی مربوطه

بین دو فرم هیچ گونه استراحتی نباشد و بلافاصله فرم بعدی شروع شود

استثنا :در رده سنی زیر ۱۲ سال انفرادی  رده کمربندسبز _ آبی و تیمی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در لیگ دسته یک در دور دوم فقط یک فیلم ارسال می شود که دو تا فرم اجرا می گردد.

  • 10:17
  • 1400/06/09
  • 3456