نایب رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو؛

خدابنده: با وجود فراز و نشیب های فراوان از ورزش حرفه ای دست نکشیده ام

پس از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اکرم خدابنده تکواندوکار البرزی به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندوو به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، اکرم خدابنده در در هفته ای که گذشت توانست با کسب 16 رای به عنوان نایب رییس کمیسیون ورزشکاران انتخاب گردد، وی در این خصوص گفت: به لطف قهرمانان و بزرگان به عنوان نماینده ورزشکاران تکواندوکار انتخاب شدم، امیدوارم در این مسیر تمام دغدغه ها و مشکلاتی که بنده طی 11 سال فعالیت تکواندو داشتم و مطمئنا بسیاری از تکواندوکاران با آن دست و پنجه نرم کرده اند را بتوانم بیان کنم و چالش ها و مشکلاتی که ورزشکاران در این رشته مهیج ورزشی داشتند را دارند به سمع ونظر دوستان برسانم.

اکرم خدابنده که سال ها به عنوان کاپیتان تیم ملی در اوزان سنگین پیراهن تیم ملی را به تن داشته است افزود: پس از وقفه کوتاهی که در عرصه تکواندو حضور نداشتم مجدد با مشورت از بزرگان تصمیم گرفتم بر روی شیاپ جانگ برگردم و از آنجایی که به تکواندو و بازی کردن عشق به خصوصی دارم تا لحظه ای که توان دارم در این رشته المپیکی پا خواهم زد.

وی ادامه داد: در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده ام، امیدوارم بتوانم جواز حضور در مرحله دوم انتخابی و در نهایت اردوی تیم ملی را کسب نمایم و باز هم پرچم کشور عزیزم ایران را در میادین بین المللی بالا ببرم.

خدابنده افزود: همیشه یک جمله را سرلوحه کار خود قرار دادم "من آدم جنگجویی هستم و عادت ندارم نجنگیده ببازم " و تا لحظه ای که توان دارم رقابت می کنم و می جنگم و امیدوارم به آنچه که در ذهنم دارم برسم و اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

بازیکن سنگین وزن البرزی با گریزی بر افتخارات کسب شده در سال های اخیر خاطر نشان ساخت: از سال 90 وارد اردوهای تیم ملی شدم و در این راه موفق به اخذ چندین مدال رنگارنگ از قبیل مدال نقره بازی های آسیایی، نقره قهرمانی آسیا، طلا دانشجویان، ارتش های جهان و کشورهای  اسلامی، طلا دانشجویان آسیا، جام ریاست آسیا و مدال های مختلف تورنمنت ها شدم و همواره برای کسب مدال های متعدد تلاش خواهم کرد.

هوگوپوش شایسته البرز در ادامه گفت: برنامه های زیادی در راه رشد و ارتقا خود دارم و تمام توانم را بدون بهانه خواهم گذاشت، امیدوارم بهترین اتفاق برای خودم، اعضا تیم ملی دختران و پسران ایرانی بیفتد.

بازیکن وزن 73+ خاطر نشان ساخت: با وجود فراز و نشیب های فراوان در مسیر ورزش دست از ورزش حرفه ای و تلاش برنداشته ام و خوشبینانه ادامه داده ام.

وی گفت: غایت هر ورزشکار حرفه ای کسب بهترین عناوین است اما من از مسیر رسیدن به این مهم نیز لذت میبرم.

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی در ادامه افزود: از مسئولین ارشد ورزش استان و فدراسیون می خواهم با علم بر اینکه ورزش بانوان شرایط خاصی دارد و با توجه به اینکه هر چقدر توانایی فنی بالایی داشته باشیم اما به مسابقات مختلف اعزام نشویم و در این مسیر کسب تجربه نکنیم  نتیجه دلخواهمان کسب نخواهد شد، بودجه های کلان برای اعزام و در شرایط مسابقه قرار گرفتن را برای بانوان در نظر گیرند تا مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم و این مهم باعث گردد تا حامیان مالی جهت سرمایه گذاری در تکواندو خصوصا در بخش بانوان ترغیب شوند، چرا که به وجود  استعداد های فراوان در این رشته رزمی خصوصا بانوان ایمان دارم.

خدابنده گفت: با توجه به علاقه فراوانم به رشته تکواندو در حال حاضر کنار اساتید در باشگاه در پی یافتن و پرورش استعداد های ناب دختران سرزمینم هستم، امیدوارم پس از اخذ مدرک مربیگری شاگردان خوب و مستعدی  که مسیر درست و حرفه ای ورزش را یاد گرفته اند را به جامعه تکواندو کشور معرفی کنم، دور نمای ذهنی من در این راه پرورش شاگردانی با تعصب و عشق به تکواندو است تا علاوه بر افتخار آفرینی افراد مفیدی برای جامعه باشند.

  • 15:28
  • 1400/09/18
  • 2437