مسئول کمیته مسابقات آذربایجان شرقی؛

نافع: سطح مسابقات آزاد قهرمانی بانوان کشور بالا بود

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: سطح مسابقات آزاد قهرمانی بانوان کشور که در تهران برگزار شد، فراتر از انتظار بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، سارا نافع مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و همه شرکت‌کنندگان با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشتند و به نظر می رسید تکواندوکاران در زمان کرونا تمرینات‌شان دو برابر شده بود.

 وی گفت: عملکرد تکواندو استان در حد متوسط بود و به نظر من تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی نیاز به افزایش قدرت بدنی‌شان داشته و تجربه خود برای حضور در مسابقات کشوری را باید افزایش دهند.

نافع گفت: البته تکواندوکاران استان آذربایجان‌شرقی با تمام توان به مصاف حریفان خود رفتند و هر آنچه در توان داشته به نمایش گذاشتند، اما امروز فاصله تکواندو بین استان‌ها کاهش یافته و دیگر البرز، مازندران، تهران و ‌اصفهان قدرت‌های مطلق تکواندو زنان نبوده و امروز استان‌هایی نظیر قم، خراسان، کرمانشاه و همدان هم حرف‌هایی برای گفتن داشته و ما نیز باید بر تلاش خود افزوده و در صف اول مدعیان قرار گیریم.

وی گفت: جا دارد از تلاش های رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی و خانم زاور نایب رئیس هیات نهایت تشکر را نمایم که برای تکواندو استان نهایت تلاش خود را کرده و تکواندو آذربایجان شرقی امروز از رشته‌های اصلی این استان به شمار می‌رود.

  • 21:28
  • 1400/09/22
  • 3255