بانوان تکواندوکار بوشهر در پویش اهدای خون شرکت کردند

نائب رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به مناسبت روز مادر و برگزاری پویش کشوری با عنوان «اهدای خون بانوی ایرانی» در بوشهر به میزبانی اداره کل انتقال خون استان، تکواندوکاران استان در این پویش شرکت کردند. با حضور شماری از تکواندوکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ مژده علیزاده  نائب رئیس هیات تکواندو استان با اشاره با اجرای این پویش گفت: اهدای خون نیازمند به فرهنگ سازی است، بخش زیادی از افرادی که احتیاج به خون دارند بانوان هستند و چه بهتر است که اهدای خون از طرف بانوان باشد.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا اهدای خون رو به کاهش رفته و نیاز بانک خون کشور، بانوان تکواندو استان را برآن داشت تا در شرایط کنونی شیوع کرونا به یاری نیازمندان خون بیاید و در این پویش با عنوان با اهدای خون بانوی ایرانی هر خانه یک پایگاه انتقال خون شرکت نمایند.

نائب رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در پایان افزود: با برگزاری پویش و آغاز دهه فجر در این امر نیک و انسان دوستانه شرکت کردیم و از همه بانوان درخواست می شود درصورت امکان با اهدای خون و یا اطلاع رسانی به نیازمندان به ویژه بیماران سرطانی و تالاسمی یاری رسانند. 

این مراسم با حضور رقیه زنگنه نژاد مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر برگزار شد.

  • 21:57
  • 1400/11/12
  • 1962