دیدار جمعی از مسئولین، مدیران و پیشکسوتان تکواندو تهران با هادی ساعی

مسئولین هیات تکواندو تهران به همراه جمعی ازمدیران، پیشکسوتان، مربیان و داوران تکواندو پایتخت روز گذشته (سه شنبه - سوم اسفند ماه) با حضور در فدراسیون با هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و پر افتخارترین المپین ورزشی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ مسئولین هیات تکواندو تهران به همراه جمعی ازمدیران، پیشکسوتان، مربیان و داوران تکواندو پایتخت روز گذشته (سه شنبه - سوم اسفند ماه) با حضور در فدراسیون با هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و پر افتخارترین المپین ورزشی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار بزرگان تکواندو تهران ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای هادی ساعی ابراز امیدواری کردند تا جامعه تکواندو کشور با همدلی و همزبانی بتوانند این رشته المپیکی را به روز های اوج گذشته باز گردانند.

همچنین مسئولین و هیات همراه تکواندو تهران ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس فدراسیون، حمایت همه جانبه و آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری جهت موفقیت این رشته پرافتخار و مدال آور در عرصه داخلی و بین المللی جهت به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان اعلام داشته و برای هادی ساعی در این مسئولیت جدید و خطیر آرزوی موفقیت کردند.

  • 10:40
  • 1400/12/04
  • 1604