به منظور حضور در مسابقات جام باشگاهها آسیا ؛

ترکیب تیم دختران بیمه تجارت نو مشخص شد

ترکیب تیم بیمه تجارت نو برای حضور در یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا که جمعه 13 اسفند ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  در دو گروه مردان و زنان ، طی روزهای جمعه  و شنبه در محل  خانه تکواندو و به میزبانی کشورمان و در هشت وزن قانونی برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات جام باشگاهای آسیا در بخش بانوان جمعه 13 اسفندماه و در بخش اقایان  شنبه 14 اسفندماه  برگزار خواهد شد. 

بر اساس قوانین این رقابتها، ایران به عنوان میزبان این رقابتها با سه نماینده در این رویداد شرکت می کنند  که تیم های "بیمه تجارت نو ،لوازم خانگی کن و فتح صدر البرز "به عنوان  نمایندگان  کشورمان  در این دوره از مسابقات به روی شیابچانگ می روند.

 رقابتهای جام باشگاهای آسیا در گروه بانوان  برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می شود وبر اساس اعلام فرشته ظهیری سرپرست تیم ترکیب " بیمه تجارت نو "برای حضور در جام  یازدهم به  شرح ذیل معرفی شد:

وزن اول (46- کیلوگرم): فرشته خزایی
وزن دوم (49- کیلوگرم)نگار اسماعیلی
وزن سوم (53- کیلوگرم)حدیثه اماره
وزن چهارم (57- کیلوگرم):فاطمه جعفری
وزن پنجم (62- کیلوگرم): عالمه پوشیان
وزن ششم (67- کیلوگرم): یاسمن محمدی
وزن هفتم (73- کیلوگرم): مهسا کیاد دلیری
وزن هشتم(73+ کیلوگرم): زهرا پوراسماعیل   
مینا فردی  در جایگاه سرمربی،بنفشه نصرتی مربی و محبوبه محمد نژاد مدیر فنی تیم می باشد.

مسابقات جام باشگاه‌های آسيا G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 20  ، 12 و 7/20 امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد.

 

 

  • 09:38
  • 1400/12/11
  • 1173