برای حضور در جام باشگاههای آسیا ؛

ترکیب تیم لوازم خانگی کن در جام یازدهم مشخص شد

ترکیب تیم لوازم خانگی کن برای حضور در یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا که جمعه 13 اسفند ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  در دو گروه مردان و زنان ، طی روزهای جمعه  و شنبه در محل  خانه تکواندو و به میزبانی کشورمان و در هشت وزن قانونی برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات جام باشگاهای آسیا در بخش بانوان جمعه 13 اسفندماه و در بخش آقایان  شنبه 14 اسفندماه  برگزار خواهد شد.

بر اساس قوانین این رقابتها، ایران به عنوان میزبان این رقابتها با سه نماینده در این رویداد شرکت می کنند  که تیم های "بیمه تجارت نو ،لوازم خانگی کن و فتح صدر البرز "به عنوان  نمایندگان  کشورمان  در این دوره از مسابقات به روی شیابچانگ می روند.

رقابتهای جام باشگاهای آسیا در گروه بانوان برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم لوزام خانگی کن  با ترکیب زیر برای شرکت در جام  یازدهم حضور خواهد داشت .

وزن اول (46- کیلوگرم):مهشید کریمیان
وزن دوم (49- کیلوگرم): مبینا نعمت زاده
وزن سوم (53- کیلوگرم): غزل سلطانی
وزن چهارم (57- کیلوگرم):نسترن ولی زاده
وزن پنجم (62- کیلوگرم):پونه جعفر صالحی
وزن ششم (67- کیلوگرم):عسل صابری
وزن هفتم (73- کیلوگرم):ستایش قهرمانی
وزن هشتم(73+ کیلوگرم):زینب اسماعیلی

هدایت این تیم برعهده ریحانه فولادی به عنوان سرمربی و راضیه آقاجانپور،زهرا حسینی،شهره خلج زاده و شکوفه کریمی در جایگاه مربیان تیم  می باشند ؛ الهه مهربانی نیز مدیر فنی تیم  است.

مسابقات جام باشگاه‌های آسيا G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 20  ، 12 و 7/20 امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد.

 

  • 11:20
  • 1400/12/11
  • 1315