ناظر فنی فدراسیون جهانی:استقبال خوبی از رقابت های تهران شد

با توجه به شیوع کرونا در جهان و عدم حضور تکواندوکاران در رقابت های مختلف قاره ای و جهانی مسابقات جام باشگاه های  آسیا و فجر فرصتی  است برای تکواندوکاران که بعد از دوری از رقابت های بین المللی بتوانند شروع خوبی برای بازگشت به عرصه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو: «ماهر ماگابله» ناظر استرالیایی فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های جام باشگاهای آسیا،جام فجر و رقابتهای جام رئیس فدراسیون جهانی با بیان این مطلب گفت: انصافا استقبال خوبی از این رقابت ها شده و حضور قهرمانان المپیکی، جهانی و با تجربه  در این رقابت ها باعث گردید تا سطح فنی رقابتها خیلی خوب باشد البته در بخش بانوان امیدواریم در سالهای آتی کشورهای مختلف شرکت کنند چرا که در این دوره بیشتر شبیه رقابت های کشوری بود تا تورنمنت ولی در بخش آقایان رقابت های خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع کرونا رشته های ورزشی را در وضعیت بدی قرار داد ولی تکواندو کاران کشورهای مختلف با حضور در این رقابت ها در فکر جبران دوری از رقابتها هستند بخصوص که حضور قهرمانان جهان و المپیک در جام باشگاه های آسیا باعث گردید تا حساسیت و سطح فنی رقابتها بالا برود و تکواندو کاران با توجه به دوری از رقابتها با انگیزه مسابقه دهند.

ناظر فنی فدراسیون جهانی در پایان گفت:تکواندو ایران جایگاه خوبی در جهان دارد و همین امر باعث حضور تکواندو کاران خوبی دراین مسابقات می شود. در بخش داوری هم تاکنون مشکل خاصی ندیدم و باید بگویم همه چیز تا الان خوب بود هم نحوه برگزاری و هم سطح فنی مسابقات بخصوص که فرصتی شد تا تکواندو کاران کشورهای مختلف گرد هم بیایند.

  • 10:56
  • 1400/12/15
  • 2079