رئیس اتحادیه تکواندو کشورهای عربی: تورنمنت های تکواندو ایران سطح بالایی دارند

تورنمنت های تکواندو ایران از جمله رقابت های جام باشگاههای آسیا و جام فجر سطح بالایی دارند و به همین دلیل خیلی از تکواندو کاران دوست ندارند حضور در این مسابقات را از دست بدهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «هازیم نعیمت» رئیس اتحادیه تکواندو کشورهای عربی در حاشیه رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا ضمن بیان مطلب ابراز داشت: در این دوره از رقابت ها  تکواندو کارانی خوبی از کشورهای مختلف به ایران آمدند، چرا که ایران  تکواندو کاران خوبی دارد و قطعا بازی در چنین رقابت هایی باعث افزایش تجربه یک تکواندو کار می شود .

رئیس فدراسیون تکواندو اردن که در دوره گذشته این رقابت ها به عنوان ناظر فدراسیون جهانی حضور داشت؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر تکواندو جزو رشته های پرطرفدار رزمی در جهان است و حضور علاقه مندان به این رشته در باشگاهها افزایش یافته و بالطبع خیلی از افرادی که حرفه ای کار می کنند حضور در تورنمنت ایران برایشان خیلی خاطره انگیزه و فنی است.

وی در واکنش به دلایل رشد تکواندو اردن در سال های اخیر گفت: ما در اردن تکواندو را از سنین پایه آغاز می کنیم و رئیس کمیته ملی المپیک اردن هم نگاه ویژه ای به این رشته دارد از طرفی کمتر تورنمنت معتبری را در آسیا و یا اروپا را از دست می دهیم. در کمپ های مختلف شرکت می کنیم چرا که تکواندو از رشته های مدال آور و پر طرفدار اردن است.

رئیس تکواندو اردن در خاتمه تصریح کرد: اردن برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی قونیه و بازیهای آسیایی هانگژو برنامه دارد و به همین دلیل حضور در تورنمنت ها و کمپ های معتبری مثل کره جنوبی را از دست نمی دهیم تا با حداکثر توان در این دو مسابقات مهم شرکت کنیم.

  • 11:24
  • 1400/12/15
  • 2077