سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به میزبانی هیات تکواندو مازندران صورت گرفت؛

برگزاری دوره مربیگری درجه سه بانوان به صورت منطقه ای

دوره مربیگری درجه سه بانوان به صورت منطقه ای طی مدت ۶ روز به صورت آنلاین و حضوری به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، کلاس مربیگری درجه سه ویژه بانوان دوره 566 به میزبانی هیات تکواندو استان به صورت آنلاین و حضوری طی مدت 6 روز برگزار گردید.

34 شرکت کننده از استان های مازندران و اردبیل در این دوره حضور پیدا کردند، این دوره از تاریخ 22 آبان ماه به صورت آنلاین آغاز شد و در روز نخست کلاس قوانین و مقررات پومسه، در روز دوم درس هان مادانگ توسط زهرا شهریاری مدرس فدراسیون انجام شد، روز سوم  نیلوفر صفریان به تدریس دروس کوچینگ، اصول مبارزه و آمادگی جسمانی پرداخت.

کلاس های حضوری در 3 روز برگزار شد که طی تاریخ 26 و 27آبان ماه، در حیطه شناخت و کلیات حرکات پایه، فرم و فلسفه توسط سیده زهرا صمدیان انجام شد و در پایان کلاس، شرکت کنندگان را از طریق آزمون تئوری و عملی مورد ارزشیابی قرار دادند.

در 28 آبان ماه نیلوفر صفریان دروس کوچینگ، اصول مبارزه و آمادگی جسمانی را به صورت عملی تدریس داشتند و در پایان آزمون های تئوری و عملی از سوی ایشان جهت ارزشیابی شرکت کنندگان صورت گرفت.

گفتنی است، شرکت کنندگان در ابتدای دوره حضوری با تب سنج و اکسی متر از طریق پزشک مورد تست قرار گرفتند و اساتید کلاس ها را مطابق سرفصل های ارائه شده آغاز و در پایان هر فصل پرسش و پاسخ های مرتبط با سرفصل های تدریش شده مطرح می کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده