سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نبوی: مدال طلای جهان این دوره برای من خیلی ارزشمند است/ تجربه خوبی از مبارزه با نماینده ترکیه کسب کردم

قهرمان پاراتکواندو جهان گفت: برای اولین بار بود با پاراتکواندوکاری که شرایط برابر با من داشت مبارزه می‌کردم و دوست داشتم به خودم ثابت کنم که توانایی این را دارم تا موفق عمل کنم؛ به همین خاطر مدال طلای جهان این دوره برای من خیلی ارزشمند است.

مهتاب نبوی پاراتکواندوکار وزن 57- کیلوگرم (K41) کشورمان موفق شد دومین مدال طلای جهان را در کارنامه خود به ثبت برساند؛ وی در خصوص این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پیش از این در هر مسابقه‌ای شرکت کردم با افرادی مبارزه داشتم که کلاس‌بندی آنها از من بالاتر بود و وضعیت مساوی نبود اما در این رقابت‌ها برای اولین بار با پاراتکواندوکاری که شرایط برابر با من داشت و هر دو فاقد دست بودیم، مبارزه ‌کردم؛ دوست داشتم به خودم ثابت کنم که توانایی کسب موفقیت را دارم و به همین خاطر مدال طلای جهان این دوره برای من خیلی ارزشمند است.

نبوی در ادامه گفت: سطح فنی رقابت‌های جهانی بسیار بالا بود و همه تلاش می‌کردند تا بهترین نتیجه را کسب کند و در نهایت هم نفراتی موفق شدند که تمام توان خود را گذاشتند اما فکر می‌کنم با توجه به پیشرفت این رشته و افزایش تعداد پاراتکواندوکاران در آینده شاهد مسابقات جذاب‌تری باشیم.

 قهرمان پاراتکواندو جهان گفت: از عملکرد خودم رضایت دارم هرچند که فکر می‌کنم اگر با ذهن قو‌ی‌تری مبارزه می‌کردم و در طول مسابقه هوشیارتر بودم می‌توانستم با اختلاف امتیاز بیشتری حریفم را شکست دهم.

دختر طلایی پاراتکواندو جهان در خصوص مبارزه خود با نماینده ترکیه گفت: ابتدای مبارزه بسیار خوب پیش رفت و امتیازات زیادی از حریف گرفتم اما در اواسط رقابت کمی تمرکزم قطع شد و حریف توانست اختلاف امتیاز را کم کند؛ وقتی تابلو نتایج را نگاه کردم امتیاز 20 بر 19 به نفع من بود اما اختلاف کمی بود. نزدیک یک دقیقه و نیم مانده به پایان راند من تمام تلاشم را کردم تا بتوانم فاصله امتیاز را بیشتر کرده و قهرمانی خود را قطعی کنم.

نبوی در پایان گفت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها از امتیازات بالایی برخوردار بود، انگیزه من را برای ادامه مسیر بیشتر خواهد کرد، اعتماد به نفسم بالاتر رفته و تجربه خوبی که از این مبارزه کسب کردم در عملکرد من در مبارزات بعدی بسیار موثر است. قطعا عملکرد خوب، حمایت بیشتری از من را به همراه خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده