سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا 

خانلرخانی : رقابتهای متفاوتی را شاهد خواهیم بود/مصمم به دفاع از عنوان قهرمانی هستیم

سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد یازدهمین دوره جام باشگاههای آسیا شدیم و امیدوار هستیم با همت اعضای تیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو: تیم تکواندو شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران و همچنین مدافع عنوان قهرمانی در یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت می کند..

پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین در این خصوص گفت: با یک تیم تقریبآ جوان اما با انگیزه وارد این رقابتها شده ایم.شهرداری ورامین چهار بار قهرمان باشگاه های آسیا شده  و در این دوره هم  ان شاالله سعی خواهیم کرد از عنوان قهرمانی خود  دفاع کنیم . 

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی ، درباره این دوره از مسابقات گفت: استقبال تیم های خوب آسیا و حضور برخی از قهرمانان المپیک، جهان و آسیا باعث شده که انتظار سطح فنی متفاوتی را نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم. افزایش تعداد تیم ها و در کنار آن برگزاری مسابقات در بخش بانوان از مهمترین مزیت این دوره از رقابتهاست. 

وی درمورد اینکه کدام تیم را رقیب خود می دانید، گفت:ما به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود هستیم و باید برای رسیدن به این مهم هر حریفی را جدی بگیریم. ولی معتقدم همه نمایندگان کشورمان در این دوره حریفان بسیار خوبی را پیش رو داشته و یک رویداد به نسبت  سنگین و زیبایی را پشت سر بگذارند. امیدوارم تکواندوکاران  بتوانند به نحو احسن از این فرصت مناسب به بهترنی شکل استفاده کنند .

خانلرخانی در پایان گفت: تکواندوکار ایرانی بهترین فرصت را پیش رو دارند تا در چند وزن با تکواندوکاران صاحب نام  و عنوان دار چون دارندگان طلا و نقره المپیک توکیو وچند  قهرمان جهان در اوزان مختلف به همراه تک ستاره های دیگر کشورها، مبارزه کرده ضمن نمایش شایستگی های خود امتیازات خوبی را در جهت افزایش رنکینگ المپیکی کسب کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده