سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کیانی: مسابقات بین المللی تهران فرصت مناسبی برای ارتقای رنکینگ ورزشکاران خواهد بود

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: رقابت های بین المللی تهران فرصت مناسبی برای تکواندوکاران جهت کسب تجربه و افزایش امتیازات خود در رنکینگ جهانی خواهند بود. 

ناهید کیانی ملی پوش تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  در خصوص سطح کیفی مسابقات جام فجر و جام باشگاه های آسیا بیان کرد: مسابقات بین المللی تهران از سطح بالایی برخوردار است و کشورهای شرکت کننده با بهترین نفرات خود به این دوره از مسابقات آمده‌اند. من دراین رقابت‌ها با دارنده مدال برنز المپیک، مسابقه دادم و در دیدار پایانی نیز با دارنده نفر دوم جهان مبارزه کردم  که هر 2 حریف مبارزان قدرتمندی بودند و من را به چالش کشیدند.

او درباره میزبانی شایسته ایران از رقابت های جام فجر و جام باشگاه آسیا، عنوان کرد: میزبانی ایران در این رقابت‌ها خوب بود و نسبت به  دوره پیشین شاهد پیشرفت در این بخش بودیم. بدون شک در سال‌های آتی کشورهای بیشتری در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود و باید در برگزاری رقابت‌ها، عملکرد بهتری داشته باشیم. 

کیانی با اشاره به اینکه رقابت‌های بین المللی تهران فرصت مناسبی برای ارتقای رنکینگ المپیکی هوگوپوشان خواهد بود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه رقابت‌های بین المللی تهران در تقویم فدراسیون جهانی G2  ثبت شده است، قطعا  کشورهای مختلف با در نظر داشتن این موضوع سال‌های بعد استقبال بیشتری از این رویدادها دارند. قطعا تکواندوکاران کشورمان فرصت مناسبی برای کسب تجربه و افزایش امتیازات خود در رنکینگ جهانی خواهند داشت. 

تکواندوکار المپیکی کشورمان در مورد حضورهادی ساعی قهرمان المپیک و جهان در راس فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: هادی ساعی سالیان زیادی پیراهن تیم ملی تکواندو را پوشیده و سابقه درخشانی در مسابقات جهانی و المپیک داشته است و اکنون به عنوان رئیس فدراسیون در کنار جامعه تکواندو حضور دارد. بی شک ساعی شرایط ما را بهتردرک می کند و با حضور او در راس فدراسیون تکواندو، رسیدگی به امور ورزش تکواندو بانوان بیشتر شده است و با آقایان برابرهستیم.

او در پایان درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا از سوی فدراسیون تکواندو در حین برگزاری مسابقات بین المللی، اظهار کرد: تمامی شیوه نامه‌های کرونا رعایت شده است. همه تکواندو کارانی که در مسابقات شرکت کرده اند 2 دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و همچنین قبل از هر مسابقه تست pcr گرفته می‌شود؛ این اقدام باعث شده است تا بازیکنان و مربیان با اطمینان بیشتری به روی زمین مسابقه بیایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده