سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس کمیته شهرستان‌های آذربایجان شرقی

حرکت تکواندو در شهرستان‌های آذربایجان شرقی روند رو به رشد دارد

رئیس کمیته شهرستان های آذربایجان‌شرقی گفت: افتتاح چندین خانه تکواندو موجب تسریع پیشرفت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، علی رضا امینی اظهار داشت: در طول سالیان اخیر حرکت‌های مثبتی روی داده که می‌توان به افتتاح خانه تکواند شهرستان بستان‌آباد که با همت آقای بابایی رئیس هیات تکواندو شهرستان بستان‌آباد که هزینه اش را از صفر تا صد خودشان پرداخت کردند، افتتاح خانه تکواندو هریس که با مساعدت اداره ورزش و جوانان هریس میسر شده است، اختصاص سالن اختصاصی شهرستان اهر که آقای میرزا محمدی زحمت  بهسازی آن را کشیده و در اختیار مربیان اهر قرار داده و همینطور به تازگی باشگاه دیگری به نام نشاط در این شهرستان  به همت دکتر رستم زاده افتتاح شده است همینطور افتتاح خانه تکواندو روستایی در روستای آغجه ریش از توابع شهرستان چاراویماق ‌از دیگر کارهای ماندگار و اتفاقات خوب تکواندو استان بوده است.

وی گفت: در قالب بخشنامه‌ها‌یی که از اداره ورزش و جوانان صادر شده بود، روسای شهرستان‌های مرند، هشترود، جلفا و چاراویماق تغییر یافتند. در بخش فرهنگی در شهرهای بناب، مراغه، هریس و عجب شیر فعالیت‌های بیشتر دیده شده است. 

امینی افزود:  در دو سال گذشته  شاهد پیشرفت چشمگیر تکواندو در شهرستان‌های عجب‌شیر و ملکان را شاهد بودیم. ملکان در رده جوانان و بزرگسالان و عجب‌شیر در رده نونهالان و نوجوانان عملکرد خوبی داشته و  شاهد ظهور استعدادهای جدید در استان هستیم. همچنین شاهد افزایش داوران و مربیان در شهرستان‌های استان هستیم که این افزایش تکواندوکاران استان و پیشرفت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته شهرستانهای استان در خاتمه گفت: حضور تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با رایزنی آقای مهندس رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان با دکتر حضرتیان رئیس هیات مدیره که شخصا پیگیر موضوع بوده اند و همکاری مثبت مهندس کافی مدیر عامل باشگاه مس سونگون در پی پیگیریهای موثر دکتر بهتاج و شخص استاندار آذربایجانشرقی سردار خرم محقق شد که این به پیشرفت بیشتر تکواندو استان خصوصا تکواندو شهرستان ورزقان منجر خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده