سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیات تکواندو استان همدان:

تکواندو همدان با حمایت ساعی روزهای خوبی پیش رو دارد

احسان قنبری گفت: بعد از 14 سال حضور در راس هیات تکواندو استان، قصد استعفا داشتم که با مخالفت رئیس فدراسیون و حمایت قاطع ایشان؛ با انگیزه بیشتری برای پیشبرد اهداف تکواندو همدان فعالیت خواهم کرد.

احسان قنبری رئیس هیات تکواندو استان همدان با بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: تکواندوی همدان برای پیشرفت نیاز به خلاقیت نیروهای توانمند دارد که پس از گفتگو با رئیس فدراسیون و حمایت قاطع ایشان، شاهد ورود این نفرات خواهیم بود. به یاری خداوند متعال چرخ های تکواندو استان با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی تکواندو استان، نداشتن سیستم الکترونیکی بود که خدا را شکر با حمایت های رئیس فدراسیون و مدیرکل استان که هر کدام یک سیستم به هیات هدیه دادند، تکواندوکاران استان از این پس می توانند با تجهیزات روز دنیا تمرین کنند. بدون شک این موضوع روی کار فنی تکواندوکاران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قنبری با اشاره به سفر اخیر رئیس فدراسیون تکواندو به همدان افزود: هادی ساعی ضمن بازدید از امکانات و آشنایی بیشتر با تکواندو استان، جلسات بسیار خوبی را هم با مسئولان داشتند. شک نداریم با همت مربیان و داوران و بهره مندی از حمایت قاطع رئیس فدراسیون از هیات می توانیم با برنامه ریزی بهتر دست به دست یکدیگر، کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم.

وی میزبانی از تیم های ملی نونهالان و نوجوانان را یک گام بزرگ برای توسعه و پیشرفت تکواندو همدان دانست و اظهار کرد: تکواندوکاران استان در کنار ملی پوشان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. این میزبانی فرصت طلایی برای آینده سازان تکواندوی همدان بود و معتقدم در مباحث فنی مربیان و تکواندوکاران ما بهترین بهره را بردند.

رئیس هیات تکواندو استان همدان در پایان عنوان کرد: برنامه هایی برای برگزاری دوره های ارتقا داوری و مربیگری، بخصوص در امر آموزش در استان داریم که با حمایت هایی خوب فدراسیون به امید خدا بتوانیم جایگاه فنی استان را در کشور ارتقا دهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده