سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

گلستان میزبان هشتمین سفر استانی ساعی-4

آیت الله نور مفیدی: جوانمردی ساعی مثال زدنی است/ قول مساعد شهردار گرگان برای ساخت خانه تکواندو

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه هشتمین سفر استانی خود با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و شهردار گرگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، در هشتمین سفر استانی خود، با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و محمدرضا سبطی شهردار شهر گرگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون و علی نوری رئیس هیات تکواندو گلستان؛ رئیس فدراسیون تکواندو را همراهی کردند.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار به افتخارات هادي ساعي رئیس فدراسیون تکواندو در دوران حرفه ای پرداخت و با اشاره به کسب جایزه جوانمردانه در سال 2005 به دليل تلاش‌هاي انسان دوستانه عنوان کرد؛ جوانمردی هادی ساعی مثال زدنی است و اهمیت اقدامات خیرخواهانه او و کسب این عنوان ارزشمند چیزی از مدال های او در آوردگاه های مهم جهانی کم ندارد.

وی ادامه داد؛ با این خصایل که در رئیس فدراسیون تکواندو یافت می شود؛ باید جوانان این مرز و بوم به سوی اخلاق مداری و کرامت روی بیاورند. 

در ادامه این نشست آیت الله نورمفیدی اعلام کرد برای حمایت از هیات تکواندو استان گلستان تلاش خواهد کرد و همچنین در راستای جذب حامیان مالی برای هیات تکواندو استان کمک می کند تا سالن مختص تکواندوی استان به زودی احداث گردد.

همچنین در ادامه، هادی ساعی با محمدرضا سبطی شهردار گرگان نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مقرر شد تا شهرداری گرگان در راستای ساخت خانه تکواندو گلستان، بخشی از درآمدها از پرداخت انبوه سازان به تکواندوی استان تعلق گیرد. ضمن اینکه تجهیزات و منابع شهرداری استان در جهت ساخت خانه تکواندو در اختیار هیات استان قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه مقرر شد در آینده ای نزدیک، در شورای اسلامی شهر گرگان بخشی از بودجه این شورا، به رشته ورزشی تکواندو استان اختصاص داده شود و شهرداری همپای سایر ارگان های مهم برای جذب حامیان مالی بکوشد.

فردا پنجشنبه در دومین روز از سفر استانی هادی ساعی به استان گلستان، دیدارهای رئیس فدراسیون با کارخانه های مهم استان گلستان ادامه خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده