سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی نونهالان:

امیدوارم مردم از این تحفه ناقابل راضی باشند/‏کرونا مانع در روند رو به رشد تکواندو نشد

حسینعلی نعیمی گفت: رقابت های صوفیه ثابت کرد که تکواندو دنیا بدون توجه به کرونا به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد و باید برای موفقیت در آینده‌ای که خیلی هم دور نیست با برنامه پیش رفته و بیشتر تلاش کنیم.

حسینعلی نعیمی سرمربی تیم ملی تکواندو پسران ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نونهالان جهان سطح فنی خیلی بالایی داشت و اغلب تیم‌ها با بهترین و آماده‌ترین نفرات خود به صوفیه آمده بودند و مبارزات با کیفیت و خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: اگر بخواهیم مسابقات صوفیه را با ادوار گذشته مقایسه کنیم، باید عنوان کرد که کمیت و کیفیت مسابقات رشد خوبی داشت و در واقع این رقابت‌ها نشان داد که رشد تکواندو در کل دنیا سرعت بیشتری گرفته و دوران شیوع کرونا و تعویق 2 ساله مسابقات تأثیری در ادامه این روند نداشته باشد.

نعیمی ادامه داد: با توجه به اینکه قوانین داوری و شیوه برگزاری نسبت به قبل تغییرات زیادی داشته است، شرایط نسبت به ادوار گذشته خیلی متفاوت بود. داورانی حاضر در این رقابتها هم هنوز کامل به این تغییرات مسلط نشده بودند، در برخی موارد یک داور در برخورد اخطار می‌داد، ولی همان شرایط از سوی داوری دیگر اخطار نداشت. این موضوع کمی مسابقات را تحت تأثیر قرار داده بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی ایران گفت: در کل از عملکرد اعضای تیم با توجه به شرایطی که داشتیم نسبتاً راضی هستیم. 3 سال دوری از میادین و بی تجربگی در این رده سنی خیلی مؤثر است. دو نفر از اعضای تیم هم قبل از اعزام بیمار شدند و با همان شرایط وارد مسابقات شدند و موفق نشدند از حداکثر توانایی خود بهره ببرند. در مجموع با توجه به اینکه با 7 تکواندوکار در مسابقات حاضر بودیم و در میان تیم‌های برتر دنیا سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادیم که عنوان ارزشمندی است.

وی افزود: معتقدم این نفرات و آنها که در اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی هستند، آینده تکواندو ایران را خواهند ساخت و نباید رها شوند. باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده آنها را در روند تکواندو ایران حفظ کنیم. تا سال های آینده در رده‌های بالاتر بتوانند برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

نعیمی در پایان گفت: جا دارد از همکارانم در کادر فنی، مسئولان فدراسیون و همه کسانی که به هر نحو ممکن به ما کمک کردند تا بتوانیم در آوردگاه جهانی مقامی در شأن تکواندو ایران بدست بیاوریم. این هدیه‌ای ناقابل بود توسط اعضای تیم ملی به مردم عزیز ایران اسلامی تا در شرایطی که سیل و کرونا در کمین است توانسته باشیم دل همه مردم را شاد کرده باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده