سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت هفته دولت؛

نفجم: با همت و پشتکار قهرمانان جای خالی مدال المپیک را پر می کنیم

مراسم افتتاحیه لیگ تکواندو پسران مازندران با حضور مسئولین ورزش و تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، آیین مراسم افتتاحیه لیگ تکواندو مازندران در رده های سنی نونهالان و همینطور نوجوانان و جوانان (پنج شنبه – 3 شهریور ماه) در مجتمع ورزشی شهدا شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم مهدی عباسی رییس اداره ورزش شهرستان فریدونکنار، فیض اله نفجم رییس، سعید نجفدری نایب رییس، علیرضا میرزایی مشاور، ربیعی سرپرست دبیری هیات تکواندو مازندران، رضا عرب، مهدی نیک نژاد، مصطفی اسکندری، حسین نادی حیدری، هادی احمدنیا، رضا طالبی، سبحان ولی زاده به ترتیب روسای هیات های شهرستانهای ساری، نور، تنکابن، بابل، هادی شهر، قائمشهر و جویبار حضور داشتند.

ابتدا مراسم با پخش آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد و پس از آن فیض اله نفجم به عنوان شخص اول تکواندو مازندران به سخنرانی پرداخت.

نفجم ضمن تشکر از تیم های شرکت کننده جهت اشتیاق و انگیزه حضورشان در لیگ استانی بیان کرد: تمام قهرمانان مازندران از دل همین های لیگ های استانی بیرون آمدند و خداروشکر مازندران با برپایی مسابقات منظم، لیگ های استانی در کشف این استعدادهای بی نظیر نقش به سزایی داشته است.

رییس هیات تکواندو مازندران با اشاره به 4 رویداد بزرگ روزهای پیشین ادامه داد: در رقابت های قهرمانی آسیا جوانان، تورنمنت بین المللی کره جنوبی، قهرمانی جهان در رده سنی نونهال و نوجوان و بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدیم که 6 طلا، 2 نقره و 6 برنز حاصل تلاش قهرمانان خوب استانمان بوده است و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

نفجم گفت: ویترین مدال آوری های استان در رقابتهای برون مرزی و داخلی کامل است و تنها یک مدال المپیک را نداریم و تمام تلاش بنده تا قبل از رفتنم از بدنه مدیریتی تکواندو مازندران، کسب چنین مدال با ارزشی است.

قهرمان سابق استان این چنین گفت: باتوجه به اینکه در دوره آینده شرایط حضور در عرصه مدیریتی را بخاطر 3 دوره متوالی رییس هیات بودن ندارم، به شما عزیزان قول می دهم با پشتکار خودتان، همت والای مربیانتان و حمایت های اینجانب مدال خوش رنگ المپیک را توسط قهرمانان رنکینگی کسب کنیم و تکواندو مازندران را با خیال راحت و با افتخار تحویل دهم.

رییس تکواندو مازندران گفت: از همینجا از یکایک افراد حاضر، کمیته برگزاری مسابقات، کمیته داوران، روسا توانمند هیات های شهرستانی، همکاران خوب هیات استان، مربیان زحمتکش، تکواندوکاران پرتلاش و خانواده های همیشه همراه تشکر و قدردانی میکتم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

در ادامه سعید نجفدری به عنوان نایب رییس استان و رییس هیات تکواندو آمل به سخنرانی پرداخت و از یکایک مربیان زحمتکشی که در رویدادهای اخیر قهرمانانشان موفق به کسب مدال شدند تشکر کرد.

مهدی عباسی رییس اداره ورزش فریدونکنار در صحبتهای خود تکواندو را یکی از ورزشهای پرتلاش و پرکار دانست و گفت: سعی می کنیم با ایجاد کردن امکانات لازم بتوانیم به این ورزش پراستعداد کمک کنیم.

پس از آن مرتصی ضیا، مسعود کاظمی و حسین طالب پور به نمایندگی از سوی مربیان، داوران و بازیکنان سوگندنامه لیگ را قرائت کردند و در انتها تیم های شرکت کننده با رژه و گذشتن از زیر طاق قرآن رقابت های خود را آغاز کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده