سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل هیات تکواندو استان از سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر

در دیدار رئیس هیات تکواندو بوشهر با امیرحسین احمد پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر زمینه‌های همکاری جهت توسعه این رشته ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر به همراه سعید حکمت آرا دبیر و مهدی ملاح زاده مسئول روابط عمومی هیات تکواندو با حضور در  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ، با امیرحسین احمد پور سرپرست سازمان و حسین احمدی پور سرپرست اداره فرهنگی ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه، به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب جهت تقویت و توسعه تکواندو شهرستان و همچنین همفکری و تعامل بیشتر در راستای جهش و ارتقاء سطح کمی و کیفی تکواندو پرداخته شد.

 سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با اشاره به اینکه تکواندو یک رشته ورزشی اصیل است، اظهار کرد: تمامی مسابقات تکواندو این استان با نام شهدا برگزار می شود و تمامی آنها نیز پیوست فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: کمینه فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر با فعالیت‌های خوب خود موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده است.

سید مردانی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو خردسالان در سطح منطقه‌ای، عنوان کرد: استان بوشهر برای نخستین بار میزبان این رویداد بوده است.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: برنامه های سازمان حمایت از رشته های ورزشی فعال استان هست و قطعا ما در کنار شما و رشته های ورزشی بوشهر قرار داریم تا رویدادهای کشوری به خوبی برگزار شود‌.

امیرحسین احمد پور افزود: این سازمان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و با توسعۀ ورزش همگانی و ورزش محله‌ها با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان ، هیأت‌ها و باشگاه‌های ورزشی، نسبت به افزایش نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان اقدام کند.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی بین این سازمان و هیات تکواندو استان اتفاقات مطلوبی در حوزۀ ورزش قهرمانی، به ویژه این رشته پر مدال و المپیکی در استان رقم بخورد.

در پایان این نشست سید مردانی با اهدا لوح و تندیس از سرپرست و رییس اداره فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر بابت حمایت های اخیر سازمان در برگزاری رویدادها و مسابقات تکواندو تشکر و قدردانی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 99

مشاهده